forum meteorologie, starea vremii, climatologie

Partners

Portal meteorologie   Galerie meteo   Meteo chat   Model WRF-RoMetEx   RSS  
Acum este Mar Apr 16, 2024 6:55 am

Ora este UTC + 2 [ DST ]




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 4557 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 304  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Re: Barfe, smenuri, susanele
MesajScris: Sâm Noi 30, 2019 1:17 am 
Nu știu dacă trebuie modificat Duster-ul, dar ar fi bine să fie un benzinar de 1,6 cu 16 valve și când temperaturile sunt extrem de scăzute trebuie să ții motorul pornit mai tot timpul.
Mult carburant la bord, canistre, și o baterie nouă de cea mai bună calitate, de preferință cea mai bună baterie din lume pe care poți s-o cumperi. Cauciucuri de calitate, lanțuri sau cauciucuri cu crampoane, plus echipament de cea mai bună calitate pentru acele condiții vitrege.


Sus
  
 
 Subiectul mesajului: Re:
MesajScris: Sâm Noi 30, 2019 1:18 am 
Neaceasca85 scrie:
Pai ce a patit emisiunea? Din aprilie nu ma mai uit, nu am nici timp de pierdut cu el


Nu mai esti fan asa cum erai ? :
post191833.html?hilit=mircea%20badea#p191833
se racea shaorma dar tu te uitai la .....


Ultima oară modificat de Mike1960 pe Sâm Noi 30, 2019 1:23 am, modificat 1 dată în total.

Sus
  
 
 Subiectul mesajului: Re: Barfe, smenuri, susanele
MesajScris: Sâm Noi 30, 2019 1:23 am 
eugenraduoradea scrie:
Nu știu dacă trebuie modificat Duster-ul, dar ar fi bine să fie un benzinar de 1,6 cu 16 valve și când temperaturile sunt extrem de scăzute trebuie să ții motorul pornit mai tot timpul.
Mult carburant la bord, canistre, și o baterie nouă de cea mai bună calitate, de preferință cea mai bună baterie din lume pe care poți s-o cumperi. Cauciucuri de calitate, lanțuri sau cauciucuri cu crampoane, plus echipament de cea mai bună calitate pentru acele condiții vitrege.


Eugene - Nu cred ca putem noi discuta ce si cum trebuie sa fie aranjata masina sau cum sa se imbrace. Daca benzinar sau dizelache, baterie, etc..
Suntem doar soferi. Cine face acest pas trebuie sa stie exact cu ce caruta merge :-)


Sus
  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Sâm Noi 30, 2019 2:31 am 
Neconectat
EF-5
EF-5
Avatar utilizator

Membru din: Dum Oct 26, 2008 1:00 pm
Mesaje: 25248
Localitate: Slatina OT
Parca era diesel. Pe mine ma pasioneaza pornirea dieselurilor pe ger, am urmarit multe clipuri cu cold start pe Youtube. Si din 2005 avem numai dieseluri, cum la mine cea mai matinala ora de plecat cu masina este 09:30, e clar ca nu prind minima. :lol:

_________________
A venit Ursula, zeita din UE, sa-si primeasca rima. Muzeul Lampilor, powered by Drumul Expres Craiova-Pitesti.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Barfe, smenuri, susanele
MesajScris: Sâm Noi 30, 2019 9:00 am 
Păi eu de ce crezi că am ales varianta benzinară ? Dieselul va fi în curând istorie și chiar dacă e euro 6 e poluant de nu-i adevărat. Deși sunt șofer și merg cu mașina mai peste tot, dacă ar fi după mine în oraș i-aș obliga pe oameni să aibă doar mașini electrice sau cu hidrogen, cel mult pe gaz lichefiat sau gaz metan. Am în apropiere un pseudo drum expres și când mergi pe stradă pe jos e jale, simți gazele de ți se face rău. În mare parte oamenii merg pe jos iar pentru ei nu e bine deloc.


Sus
  
 
 Subiectul mesajului: Re: Barfe, smenuri, susanele
MesajScris: Sâm Noi 30, 2019 12:33 pm 
Neconectat
Ploaie
Ploaie

Membru din: Dum Sep 13, 2009 2:04 pm
Mesaje: 861
Localitate: Bucuresti (Est)
eu am euro 4 pe gpl am facut misto de un coleg ca masina lui euro 6 benzina polueaza mai mult decit a mea , el nu te cred , hai sa facem testu tevii ( de esapament) , am bagat degetu pe teava lui , negru , la a mea forte putin murdar :oops:


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Barfe, smenuri, susanele
MesajScris: Sâm Noi 30, 2019 5:10 pm 
Eu nu sunt de acord cu GPL-ul in primul rand de siguranta pasagerilor, in al doilea rand spatiul ocupat in portbagaj de balonul cu gaz. Uzura masinii intervina mai repede la alternativa GPL.
In alta ordine de idei - electricitate - Tesla 3. Studii facute dar nu sunt inca puse pe tapet. Masin aelectrica in general emana mai mult CO2 sau alte noxe fata de un benzinar sau fata de un dieselache. Productia bateriei, incarcarea bateriei = totul se duce se pare mai sus fata de aprinderea clasica !
https://eufactcheck.eu/factcheck/mostly ... esel-cars/
Dupa revolutie 1991-1996 am folosit cativa ani un R5-Five-D. Impecabila masina. Mica, motor mare. Faceam drumul spre C-ta 2-3 ori pe saptamana. De atunci am mai avut Diesel ( Polo + Golf ). Nu sunt legat de motorina dar acum as cumpara ceva care sa coste mai putin / 100km. Am acum un Citroen C3-Picasso-2014. Ca alternativa vom lua in urmatoarele doua / trei luni tot un Citroen C1, Flair-2016-2017. Benzina, transport la servici, consum mai mic fata de motorina lui C3. Taxe / an " 0 ".
Repet - nu as lua GPL. Electrica in nici un caz din cauza problemelor cu incarcarea baterie. Daca stai la casa poti avea acces, zilnic la incarcare. Daca stai la bloc, casa cu mai multe apartamente nu ai posibilitatea de a incarca bateria cand ai chef.


Sus
  
 
 Subiectul mesajului: Re: Barfe, smenuri, susanele
MesajScris: Sâm Noi 30, 2019 6:45 pm 
Doar nu-ți iei o mașină să te țină până mori. GPL-ul sau gaz metanul sunt destul de avantajoase mai ales dacă faci mai mulți km pe zi, poluare mai puțină și ieși mai ieftin. Pierzi o parte din portbagaj dar dacă ai nevoie de spațiu mai mult îți iei un break și ai spațiu destul. Remarca ta vizavi de mașinile pe baterii e corectă, dacă stai la casă și ai curte da, altfel cu încărcarea e o mică aventură. Eu pentru toate mașinile de transport în comun, mașini de firmă, instituții și unde e posibil, la cei care stau la casă cu curte, electrice, nu neapărat Tesla, orice troacă în stare bună care poate fi transformată cu costuri modice în electrică, acolo e vorba de calitatea bateriilor și alea ridică prețul unei electrice la nivel de 15 mii de euro și mai sus. Și așa ca să-ți transformi troaca în electrică te costă cam multe mii de euro, bani cu care îți iei o mașină second hand bunicică. Deci sunt păreri pro și contra. Eu am un Logan chel, benzinar de 1,4 și anul viitor are 10 ani și nu am schimbat nimic pe el, cu excepția consumabilelor, filtre, ulei, bujii, etc. Chiar dacă e o mașină super modestă m-aș încumeta să fac un tur al Europei pe mii de km fără să clipesc. Am 65 de mii de km, până voi ajunge la 100 de mii cred că pot să depun carnetul pe motiv de vârstă. Nevastă-mea are un Opel Astra 1,6 H, model anterior celor face lift de acum, va avea 9 ani la anul și are 72 de mii de km și o sută de cai și deși la pornirea de pe loc e leneșă, pe șoselele noastre, alea de mergi cu turma, când merg eu cu ea fac prăpăd în viteza a 4-a, depășesc tot ce prind și nu e mai tare decât Opelul. Sunt un mic vânător pe șosea, tot ce merge cu mai puțin de 120 pe oră la depășit într-o veselie, camion, mașină sau geep, nu contează. Bine când am coloană pe n km stau și mă uit la peisaj dacă nu e noapte.


Sus
  
 
 Subiectul mesajului: Re: Barfe, smenuri, susanele
MesajScris: Sâm Noi 30, 2019 7:44 pm 
Neconectat
Ploaie
Ploaie

Membru din: Dum Sep 13, 2009 2:04 pm
Mesaje: 861
Localitate: Bucuresti (Est)
GPL este in orce bricheta tub gaz etc butelia la masina este mai groasa decit o butelie obisnuita si in plus mult mai multe sisteme de siguranta s-a oprit motoru se inchide supapa de pe bulelie si cea de la intrarea in vaporizator , la depasirea unei anumite presiuni in butelie declansaza o supapa care da gazul afara e mai sigur la un impact decit benzina , daca apuca sa se scurga un pic pe galerie aia ia foc sigur , si ca idee masina asa a fost luata de noua cu GPL pe ea (LOGAN)


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Barfe, smenuri, susanele
MesajScris: Sâm Noi 30, 2019 9:58 pm 
eugenraduoradea scrie:
GPL-ul sau gaz metanul sunt destul de avantajoase mai ales dacă faci mai mulți km pe zi, poluare mai puțină și ieși mai ieftin. Pierzi o parte din portbagaj dar dacă ai nevoie de spațiu mai mult îți iei un break și ai spațiu destul.


Am avut pe langa masini mici si un Passat Break motor 2E si nu as fi instalat asa o uzina in el. In primul rand de spatiu. Costurile de instalare si service in caz de ceva.
10 ani am avut un Scenic diesel de 1422cm cu care am facut Europa. Doua iesiri lungi. Peste 7500km. Daca adaugam butelia nu mai aveam loc in portbagaj chiar daca masina era maricica.
Acum un C3-Picasso-1600cm la care daca as fi montat butelia in spate tineam lucrurile din portbagaj pe banchete :-)
Sunt deschis la orice este nou dar nu as face asa ceva la masina cu care circul. Nici LPG-ul nu este la toate benzinariile aici. Deci trebuie facut plan pentru a merge la statie. Eu, la ~ doua saptamani trec pe la pompa sa fac plinul.
Voi lua in curand un C1-1199cm folosit care consuma mai putin fata de dieselul C3 si cu noxe mai mici ! Pentru mers la job, impecabila. C3 o sa treaca pentru back-up si iesiri lungi.


Sus
  
 
 Subiectul mesajului: Re: Barfe, smenuri, susanele
MesajScris: Sâm Noi 30, 2019 10:21 pm 
bygy007 scrie:
GPL este in orce bricheta tub gaz etc butelia la masina este mai groasa decit o butelie obisnuita si in plus mult mai multe sisteme de siguranta s-a oprit motoru se inchide supapa de pe bulelie si cea de la intrarea in vaporizator , la depasirea unei anumite presiuni in butelie declansaza o supapa care da gazul afara e mai sigur la un impact decit benzina , daca apuca sa se scurga un pic pe galerie aia ia foc sigur , si ca idee masina asa a fost luata de noua cu GPL pe ea (LOGAN)


Te inteleg ca ai preferat sa iei un GPL pentru consum dar ce te faci daca vrei sa ajungi pana in Franta cu sotie, copil, bagaj ? Si masina este mai grea cu butelia.
Cu Scenicul faceam in jur de 900 km cu plinul de motorina. Cu C3-ul in jur de 540 mile.
Bricheta este o bricheta iar butelia este altceva - asa gandesc eu. Poate gresesc.
In UK soferii sunt reticienti la asa ceva. Eu nu vad masini noi cu GPL instalat de fabrica. Doar retrofit.


Sus
  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Sâm Noi 30, 2019 10:45 pm 
Neconectat
EF-5
EF-5
Avatar utilizator

Membru din: Dum Oct 26, 2008 1:00 pm
Mesaje: 25248
Localitate: Slatina OT
Noi dupa 20 de ani de Dacia 1410, din 2005 suntem doar tractoristi motorinari. In 2005 Peugeot 407 1,6 HDI a fost prima masina de dupa improvizatia comunista.

A urmat Golf 5 1,9 TDI in 2008, jucarie care mi-a ramas mie din 2014. Fratele se deplaseaza prin Romania si catre Grecia vara (Istanbul in noiembrie acum) cu o Skoda Octavia 2,0 TDI automata pe care o are din 2016.

Peugeot 407 batranica deja sta mai mult in curte, folosita uneori la nevoie prin oras.

Nu as lua decat diesel automata urmatoarea masina, inca nu-mi vine sa las Golful ca are doar 180.000 km, in afara de discuri si placute nu am schimbat nimic la ea. Sistemul audio ce ma nemultumeste putin, dar nu merita investitia intr-un aftermarket la cat de putin conduc eu, in oras, la tara, la Caciulata sau Saftica inainte de a decola spre Antalya.

Nu sunt de acord cu electricele, de fel nu sufar bateriile, am doar la telefon si la masina pentru pornire, sa-mi zici ca bateriile nu polueaza este jignire.

_________________
A venit Ursula, zeita din UE, sa-si primeasca rima. Muzeul Lampilor, powered by Drumul Expres Craiova-Pitesti.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Barfe, smenuri, susanele
MesajScris: Dum Dec 01, 2019 1:17 am 
Neconectat
Ploaie
Ploaie

Membru din: Dum Sep 13, 2009 2:04 pm
Mesaje: 861
Localitate: Bucuresti (Est)
acelasi gaz de la bricheta, butelie e si la masina , butelia e in locul rotii de rezerva iar ca rezerva am o roata mica care nu ocupa spatiu mult per total sint foarte multumit de ea , ies in oras la jumate din pretul benzinei , cu ambele rezervoare pline peste 1000 km fara sa alimentez 48 amindoua


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Barfe, smenuri, susanele
MesajScris: Lun Dec 02, 2019 12:48 am 
Neconectat
Weather Guru
Weather Guru
Avatar utilizator

Membru din: Vin Dec 05, 2008 1:00 pm
Mesaje: 36962
Localitate: Bistrita
eugenraduoradea scrie:
Doar nu-ți iei o mașină să te țină până mori. GPL-ul sau gaz metanul sunt destul de avantajoase mai ales dacă faci mai mulți km pe zi, poluare mai puțină și ieși mai ieftin. Pierzi o parte din portbagaj dar dacă ai nevoie de spațiu mai mult îți iei un break și ai spațiu destul. Remarca ta vizavi de mașinile pe baterii e corectă, dacă stai la casă și ai curte da, altfel cu încărcarea e o mică aventură. Eu pentru toate mașinile de transport în comun, mașini de firmă, instituții și unde e posibil, la cei care stau la casă cu curte, electrice, nu neapărat Tesla, orice troacă în stare bună care poate fi transformată cu costuri modice în electrică, acolo e vorba de calitatea bateriilor și alea ridică prețul unei electrice la nivel de 15 mii de euro și mai sus. Și așa ca să-ți transformi troaca în electrică te costă cam multe mii de euro, bani cu care îți iei o mașină second hand bunicică. Deci sunt păreri pro și contra. Eu am un Logan chel, benzinar de 1,4 și anul viitor are 10 ani și nu am schimbat nimic pe el, cu excepția consumabilelor, filtre, ulei, bujii, etc. Chiar dacă e o mașină super modestă m-aș încumeta să fac un tur al Europei pe mii de km fără să clipesc. Am 65 de mii de km, până voi ajunge la 100 de mii cred că pot să depun carnetul pe motiv de vârstă. Nevastă-mea are un Opel Astra 1,6 H, model anterior celor face lift de acum, va avea 9 ani la anul și are 72 de mii de km și o sută de cai și deși la pornirea de pe loc e leneșă, pe șoselele noastre, alea de mergi cu turma, când merg eu cu ea fac prăpăd în viteza a 4-a, depășesc tot ce prind și nu e mai tare decât Opelul. Sunt un mic vânător pe șosea, tot ce merge cu mai puțin de 120 pe oră la depășit într-o veselie, camion, mașină sau geep, nu contează. Bine când am coloană pe n km stau și mă uit la peisaj dacă nu e noapte.

Adevarul e ca pe cele 3 autostrazi de langa Oradea e si normal sa depasesti tot ce nu are peste 120 km/h. ;)


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Barfe, smenuri, susanele
MesajScris: Sâm Dec 21, 2019 9:06 pm 
Pe routerul Assus am și o conexiune de 5 G și telefonul Samsung j7 se conectează pe acea conexiune de 5 g și am download și upload wireless pe telefon de 200 de mega, uneori chiar peste 250 de mega în casă.
Samsung-ul j5 nu vrea să se conecteze deloc, nici măcar nu vede acea conexiune de 5 g.
În schimb la Timișoara am avut sub 2 mega pe internetul mobil de la Digi, pe Orange am avut cam 30 de mega și Vodafone-ul avea spre 90 de mega download, era într-un cartier mărginaș.
La Iulius, la mall, tot în Timișoara, am avut cam 40-50 de mega download pe Digi.
Soluția, cartela Vodafone, că la mine la lucru Digi e jalnic.


Sus
  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 4557 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 304  Următorul

Ora este UTC + 2 [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
Termeni şi condiţii
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România
phpBB SEO