eugenraduoradea scrie:
Doar nu-ți iei o mașină să te țină până mori. GPL-ul sau gaz metanul sunt destul de avantajoase mai ales dacă faci mai mulți km pe zi, poluare mai puțină și ieși mai ieftin. Pierzi o parte din portbagaj dar dacă ai nevoie de spațiu mai mult îți iei un break și ai spațiu destul. Remarca ta vizavi de mașinile pe baterii e corectă, dacă stai la casă și ai curte da, altfel cu încărcarea e o mică aventură. Eu pentru toate mașinile de transport în comun, mașini de firmă, instituții și unde e posibil, la cei care stau la casă cu curte, electrice, nu neapărat Tesla, orice troacă în stare bună care poate fi transformată cu costuri modice în electrică, acolo e vorba de calitatea bateriilor și alea ridică prețul unei electrice la nivel de 15 mii de euro și mai sus. Și așa ca să-ți transformi troaca în electrică te costă cam multe mii de euro, bani cu care îți iei o mașină second hand bunicică. Deci sunt păreri pro și contra. Eu am un Logan chel, benzinar de 1,4 și anul viitor are 10 ani și nu am schimbat nimic pe el, cu excepția consumabilelor, filtre, ulei, bujii, etc. Chiar dacă e o mașină super modestă m-aș încumeta să fac un tur al Europei pe mii de km fără să clipesc. Am 65 de mii de km, până voi ajunge la 100 de mii cred că pot să depun carnetul pe motiv de vârstă. Nevastă-mea are un Opel Astra 1,6 H, model anterior celor face lift de acum, va avea 9 ani la anul și are 72 de mii de km și o sută de cai și deși la pornirea de pe loc e leneșă, pe șoselele noastre, alea de mergi cu turma, când merg eu cu ea fac prăpăd în viteza a 4-a, depășesc tot ce prind și nu e mai tare decât Opelul. Sunt un mic vânător pe șosea, tot ce merge cu mai puțin de 120 pe oră la depășit într-o veselie, camion, mașină sau geep, nu contează. Bine când am coloană pe n km stau și mă uit la peisaj dacă nu e noapte.
Adevarul e ca pe cele 3 autostrazi de langa Oradea e si normal sa depasesti tot ce nu are peste 120 km/h.